وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

188

سلام خدا جون
این دومین باره که اومد اینجا برات نامه بنویسم، خدا جون هوای مردم کل کره زمین رو داشته باش
قربونت برم میدونم دعاهای ما برای تعجیل ظهور آقا از ته دل نیست ولی ما دعامیکنیم آمینش با خود آقا
می دونم دعای آقا حتما برآورده میشه
خدا جون جوانها مشکل زیاد دارن جان علی اکبر امام حسین (ع) هواشونو داشته باش
مریضها هم التماس دعا دارن
دوستدارت بنده رو سیاه

                                                       جمعه 28 مهر 1391 ساعت 19:49

                                                  

187

خدایا
به این آدمهای اطراف من بفهمون برای من دلشون خیلی مهمه که نشکنه ... لبخندشون خیلی مهمه که نخشکه ... پس چرا نمیفهمن ؟؟؟؟
من آدم بده ... اصلا من بد دیگه ... هوم ؟ ولی اونها دو تا به به و چه چه از دو نفر درباره خودشون شنیدن و فکر کردن دیگه الان خدا هستن ؟؟؟؟؟


                                                  سه شنبه 25 مهر ماه سال 1391 ساعت 22:10

186

هر وقت اومدم اینجا باهات درد و دل کنم انقدر بچه های دیگه حرفای دلمو گفتن که دیگه گفتن من گفتن مکررات است!
ولی من پر رو تر از این حرفا هستم که جا بزنم و کم بیارم!
خودت وعده دادی : منو صدا کنید من صداتونو میشنوم.
خودت گفتی بعد از هر سختی آسونیه!
خودت گفتی بنده های صبور وشکیبا رو دوست داری!
خودت گفتی من با صابرانم!،دیگه از این بالاترچی میخوام؟
بازم بگم؟
پس من یکی که ول کن نیستم بقیه رو نمیدونم!
من به تک تک  حرفات ایمان دارم ویقین دارم که تو بهترین را داری برام فراهم میکنی ...

                                                              سه شنبه 25 مهر ماه سال 1391 ساعت 20:51

185

سلام
منم یه مرد هستم
نه کار دارم نه خونه
نه پول نه ماشین
ازدواج هم کردم
خانمم هم دانشجوست
تازه من مدرک لیسانس هم ندارم
الان سر خونه زندگیمون هستیم
باور کن تا حالا هر چی مشکل بوده خدا حل کرده
یه وقتایی می رسیده که پول کرایه تاکسی نداشتم
اما یه دفعه می بینی جور میشه
الان هم مشکل دارم
مشکل مالی
اما باور دارم خدا کارام رو درست می کنه
مشکلات دیگه ای هم دارم. اما بازم به خدا باور دارم.
یه دوست از زبون خدا بهم گفت:
تو قدم بردار ما سر راحت قرار میدیم.

                                                  سه شنبه 25 مهر 1391 ساعت 14:15

                                                               

184

خسته شدم
بخدا خسته شدم
از خرداد که ازدواج کردیم هی بهم میگیم بابا خدا بزرگه مشکلات رو خودش کاملا رفع میکنه اماانگار نه انگار
انگار اصلن بهمون توجه نمیکنه
شوهرم کار نداره یعنی لیسانسیه بیکاره  داریم دربه در دنبال یه کار می گردیم انگار خدا همه دراشو به رومون تخته کرده  خانواده ام دارن منو بیرون میکنن که بسته دیگه چقدر نامزد میمونی برو سر خونه زندگیت
نه خونه نه کار نه حتی وام ازدواجمون....
چقدر دیگه باید التماسش کنم هان
چقدر به خودم بقبولونم که مشکلم کوچیکه چون خدام بزرگتره اما یه نشون بهمون نشون نده
مامانم میگه دختر تو که این همه خواستگار داشتی چرا رفتی به کسی که پول نداشت اما من دوسش دارم.
اوف
دارم کم میارم از اینکه تو جیب شوهرم که یه مرده و واسه خودش پر از غروره پولی نیست خسته شدم
خدایا منو بکش
اگه نمیخای مشکلاتمون رو حل کنی منو بکش تا جلو چشمام آب شدن غرور یه مرد رو نبینم.
روزگار بدجور بدجوربدجور بهم سخت میگذره
آی خدا حواست به ما هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

                                                             سه شنبه 25 مهر 1391 ساعت 12:48

183

خدایا ...خدای خوبم ...یه دنیا ازت ممنونم ...هنوز مطمئن نیستم و هنوز یه شکایی ته دلمه و یکم نگرانی ...اما تا حد زیادی کارم درست شد ... خدایا کمک کن که کامل مطمئن شم و خیالم کامل راحت شه ... یه دنیا ازت ممنونم ...یه دنیا ... میبوسمت مهربونم ..


                                                     دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 09:39

182

خدایا سرم وحشتناک درد میکنه .کسی جز تو نمیتونه درستش کنه .الان فقط و فقط کار خودته . فقط و فقط تو میتونی یه جوری به سرشون بندازی .دیگه از گریه زاری های منم کاری ساخته نیست .خدایا دیگه از این همه گریه زاری و بی قراری خسته م . سپردم به خودت .یه کاری برام بکن . واین سردرد امونومو بریده .خدایا . این همه راه وکشوندیم اینجا که برگردم ؟ باورم نمیشه .یعنی نمیخوام  باور کنم .فقط خودوتو وخبر داری که چی قرار برام در نظر بگیری... فقط خواهش میکنم منوو تحملمو هم در نظر بگیر  ... دلمم در نظر بگیر ... الهی به امید تو ...


                                                       یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 15:05