وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

284


سلام خدا جوونم اینجا یه بنده خدا گفته برات کامنت بزارم منم مثل اون دلم تنگته
دلم خیلی گرفته ازت چرا جوابمو نمیدی آخه منم آدمم ؟نیستم؟ اصلا منو داری؟ به حرفام گوش میدی؟
آدمات از همه طرف دارن دلمو میشکنن با حرفاشون ...منم کمر خم نمیکنم خدایا ......من کاری به هیشکی ندارم ولی همه به من کار دارن .بغض بدی گلومه گرفته دارم از بغض خفه میشم .منکه تو رو خیلی دوست دارم ولی نمیدونم چرا تو به خواسته هام توجه نداری .نارحتم دلم گرفته خدا .خعلی ناراحتم .احساس میکنم که همه حتی تو همینو میخای که همه همش منو تحقیر کننو سرکوفتم بزننو لهم کنن و از روم رد شن تو هم به یادشون باشیو طرفشون .خدا گوش میدی چی میگم؟ خدایا اینا به چه جراتی اینطور دل منو میشکنن ؟
مگه نمیگی تو دنیا از هردستی گرفتی از همون دست پس میگیری؟
پس چرا اینطوری نیست؟
چرا طرف من نیستی ؟
چرا همش میزاری دلمو بشکنن ؟
من آدم نیستم؟////////////
دوست دارم کمکم کنی برای 1 بارم که شده ......پس کمکم کن
ازت میخام کمکم کنی
یه بارم شدههههههههه ...خواهش میکنم ...اینقدر طرف اونا نباش ...یه بار با من باش ...



                                                شنبه 12 مرداد 1392 @ 03:20 ب.ظ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد