وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

185

سلام
منم یه مرد هستم
نه کار دارم نه خونه
نه پول نه ماشین
ازدواج هم کردم
خانمم هم دانشجوست
تازه من مدرک لیسانس هم ندارم
الان سر خونه زندگیمون هستیم
باور کن تا حالا هر چی مشکل بوده خدا حل کرده
یه وقتایی می رسیده که پول کرایه تاکسی نداشتم
اما یه دفعه می بینی جور میشه
الان هم مشکل دارم
مشکل مالی
اما باور دارم خدا کارام رو درست می کنه
مشکلات دیگه ای هم دارم. اما بازم به خدا باور دارم.
یه دوست از زبون خدا بهم گفت:
تو قدم بردار ما سر راحت قرار میدیم.

                                                  سه شنبه 25 مهر 1391 ساعت 14:15

                                                               

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد