وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

209

میتونم ازت خواهش کنم دستم رو بگیری ؟
توی این مردابی که افتادم و هر دم بیشتر فرو میروم ، بهم خوش نمیگذره .
دلم میخواد بیام بیرون و بشم مثل سابق ... یک بنده خوب ...


                                               

                                     پنجشنبه 25 آبان ماه سال 1391 ساعت 17:24

208

من خیلی وقته که پیدات کردم نمیخوامم نه گمت کنم نه از دستت بدم . مثل همیشه که باهام همراه بودی،این همراهی و حس بودنت رو از من نگیر.


                                              سه شنبه 23 آبان ماه سال 1391 ساعت 13:03

207

سلام خدا جونم
به اندازه تمام برگهای دنیا شکرت
به به اندازه تمام ستاره های آسمان شکرت
به اندازه تمام قطره های آب دریاها و اقیانوسها شکرت
به اندازه تمام گلهای روی زمین شکرت

                                                          یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 22:32

206

یه کوچولو دوستم داشته باش

                                           یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 13:01

205

واااااااااااااااااااااای خدای من حرفایی رو هم که برات مینویسیم سانسور میکنن امااااااااااااااااااااااان از بنده هات خداااااااااااااااااااااااااااا

                                                 شنبه 20 آبان 1391 ساعت 11:16

204

سلام خدا جونم ممنون که خانم دوستم رو به خاطر خانم زهرای پهلو شکسته شفا دادی خدایا باز هم مریض هست و چشم انتظار شفا انشالله خدایا شکرت

                                                       پنجشنبه 18 آبان 1391 ساعت 15:32

203

ﺧﺪﺍ ﺟﻮﻥ...ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ ﻭ ﺑﻮﺩﻧﺘﻮ ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ! ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﻭ ﯾﺎﺭﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﻡ. ﺍﺯﺕ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﮐﻪ ﻫﻮﺍﻣﻮ ﺩﺍﺭﯼ..... 


                                                                سه شنبه 16 آبان 1391 ساعت 12:00