وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

184

خسته شدم
بخدا خسته شدم
از خرداد که ازدواج کردیم هی بهم میگیم بابا خدا بزرگه مشکلات رو خودش کاملا رفع میکنه اماانگار نه انگار
انگار اصلن بهمون توجه نمیکنه
شوهرم کار نداره یعنی لیسانسیه بیکاره  داریم دربه در دنبال یه کار می گردیم انگار خدا همه دراشو به رومون تخته کرده  خانواده ام دارن منو بیرون میکنن که بسته دیگه چقدر نامزد میمونی برو سر خونه زندگیت
نه خونه نه کار نه حتی وام ازدواجمون....
چقدر دیگه باید التماسش کنم هان
چقدر به خودم بقبولونم که مشکلم کوچیکه چون خدام بزرگتره اما یه نشون بهمون نشون نده
مامانم میگه دختر تو که این همه خواستگار داشتی چرا رفتی به کسی که پول نداشت اما من دوسش دارم.
اوف
دارم کم میارم از اینکه تو جیب شوهرم که یه مرده و واسه خودش پر از غروره پولی نیست خسته شدم
خدایا منو بکش
اگه نمیخای مشکلاتمون رو حل کنی منو بکش تا جلو چشمام آب شدن غرور یه مرد رو نبینم.
روزگار بدجور بدجوربدجور بهم سخت میگذره
آی خدا حواست به ما هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

                                                             سه شنبه 25 مهر 1391 ساعت 12:48

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد