وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

170

خداوندا یه چله برداشتم

ازش 15 روز دیگه مونده

خداوندا من یه شریک واقعی می خوام
سر قول و قرارمم هستم .
قرارمون این شد من به تو توکل کنم و فقط و فقط از تو طلب کنم
تو هم توفیق عنایت یه شریک همراه رو به من بدی

به امید تو.....
امیدم تویی نیاد روزی که به خاطر خطاهامون از ما سلب کنی بهترین نعمت هاتو

خداوند عزیز با ما آنگونه که خودت هستی رفتار کن
نه آنطور که ماییم.


                                         شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 16:36

169

سلام خدای عزیز
میشه یه کم به ما عقل بدی زندگیمون رو درست کنیم
ممنون


                                    پنجشنبه 23 شهریور 1391 ساعت 02:03

168

السلام علیک یا حسین ابن علی
اول شهادت ششمین اختر تابناک را به پیشگاه آقا امام زمان
و دیگر ائمه ی مطهر تسلیت عرض میکنم
سلام کربلا سلام شش گوشه سلام طفل شش ماهه
سلام غم های زینب
سلام نوجوان امام حسین علی اکبر
سلام دستان مبارک ابولفضل
سلام سلام سلام
خیلی دلم تنگه نمیدونم ازکجا شروع کنم چه گونه برایت بنویسم راستش اولین باراست که
که میخواهم درد ودل کنم
پس اگر بلد نباشم  یا چیزی گفتم  ایراد بی ایراد کربلا
قول میدهی یانه؟؟؟؟؟
اول ازخدای مهربونم  به خاطر نعمت هایی که به من داده تشکر میکنم
به خاطر اینکه پدر خوب مادر خوب برادر گلم
و همین طور شوهر عزیزم که ازخانواده ی مومن و سید میباشد ممنونم
خدای مهربونم به من نعمت های خیلی خوبی اعطا کرده واقعا خیلی زیادن نمیشه گفت خدای مهربونم
ازته دل بهت میگم شکرت خدا شکر الله شکرالله شکرالله شکرالله شکر الله  شکر الله شکرالله شکر الله شکر الله شکر الله
خدای مهربونم تورا به ذات مقدس خودت تورابه بنده های واقعا
مخلصت
تورابه کربلا و دردهای زینب تورا به کربلا و امام حسینم تورا به شهید شش ماهه قسمت میدم فردا اعلام نتایج کنکوره
خدایا قسمت میدم مرا در تر بیت معلم قبول کن آبروما نبری ها همه میدوونن و سلامتی ام را از تو میخواهم
ممنون خدای خوبم  اگه قبول شدم دوباره میام اینجا و مینویسم   

                                                         سه شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 21:54

167



چقدر سخت میگذرد این روزها..........

چرا تمام نمیشود؟

خدا جان؟

مگر نگفتی:ان مع العسر یسرا؟

این همه سختی کشیدم بس نبود؟چرا از اسانی خبری نیست؟

مگر نگفتیم:ما لا طاقت لنا به؟!

چرا حواست نیست ؟

طاقت من خیلی وقت است تمام شده ها...

خدا جان؟

بیا جلو....بغلم میکنی؟!!

جان هر کس دوستش داری...بغلم کن و نگهم دار...

پایین نگذارم دگر...

من از زمین..ادمهایش...میترسم


                                                 دوشنبه 20 شهریور ماه سال 1391 ساعت 12:52

166

خدایا باهات قهرم دلم نمیاد باهات قهر کنم آخه باتو قهر کنم پس اون حرفایی که فقط به تو میزنمو به کی بگم؟ خدایا دیگه نمیخام چیزی ازت بخام خدایا تو باهام قهر نکن خدایا میخام یکم برات لوس بشم خدایا یکم نازمو بکش


                            شنبه 18 شهریور ماه سال 1391 ساعت 11:57

165


خدایا توفیق بده بندگیتو کنم
می خوام بنده باشم
نه آزاد
یکی یکی کارایی رو که گفتی انجام میدم
کمکم کن.

                                         چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 21:57

                               

164

خدایا آیامیشه بیست چهارم شهریور من بی نهایت خوشحال باشم ازقبولی توی تربیت معلم توی رشته ی ادیبات عرب خدایادفعه ی بعد که میام این وبلاگ بی نهایت خوشحال باشم و از سازندش تشکر کنم یعنی میشه؟


                                                  چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 11:08