وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

246

خدایا فصل امتحاناس! کمک ، یاری ، همیاری، هرچی داری رو کن فدات شم !
کمک کن به خیر و خوشی همه دانشجو ها و دانش آموزا امتحاناتشونو بدن ، به من و دوسم م ویژه کمک کن ،خیلی خدائی !


                                         چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 21:21

245

دل من هم خیلی گرفته..


                                             چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 19:11

244

خدایا خودت کمکم کن...
این همه درس و کارو برنامه...
سرما خوردگی و...
دلمم بدجور گرفته...
خدایا تنهام نذار..........


                                           چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 12:20

243

خدایا ... قول دادم بسپرم به خودت ... خدایا ... من منتظرم ...انتظار خیلی سخته ...خیلی ... خدایا ...


                                                  دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 10:55

242

دلم پره خدا انقدر که دارم میترکم میفهمی وضعمو؟میبینی چطور دارم تمسخر میشم؟؟/ نگا منم همونی که تا دنیا دنیاست نمیخاد قده یه باریکه مو ازت جداشه کجایی پس///؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کمک کن


                                                

                                               یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 16:37

                                            

241

سلام خدامهربون
توروبه آبروی فاطمه الزهرا کمکم کن که آبروم نره قسم خوردم که پشیمونم دیگه توبه کردم خدا کمکم کن خودم میدونم که توبموشکستم ولی اینبارو جدی قسم خوردموتوبه کردم کمکم کن کممممممممممممکم کن خددددددددددددددددددا


                                           شنبه 9 دی ماه سال 1391 ساعت 13:16

240

آره من غمگین ام نا امید نیستم
ولی غمگینم
این روزها
دلم زود میگیره
و خیلی زود بعد از آن بغضم
همش فکر می کنم یه چیزی توی گلوم گیر کرده
از دست آدمها عصبانی می شم...
و از طرفی ..تنهایی دارد آتشم می زند.....

می دانم تو می دانی
گفته بودند کامنت بگذار گذاشتم .... همین


                                            پنجشنبه 7 دی 1391 ساعت 14:00