وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

30

وقتی به یه نفر چند بار یه چیزیو بگی...وقتی ازش چند بار بخوای لااقل کله اشو برمیگردونه ببینه طرف چی خواسته...
من سالها خوندمت...اجابتم نکردی..لابد اینم از همون حکمتاییه که بنده هات نمیفهمن و من نمیدونم چه اصراریه به وجود چیزایی برای کسایی که نمیفهمن..

امروز بعد از اینهمه سال فهمیدم که نباید بخوام...هر کاری دلت میخواد بکن...نخواستم...هیچی نمیخوام..




دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 14:03

29

سلام
خوبی خدا جان؟احوالات؟
قربون جونت...خودت میدونی...انقد سوال دارم تو ذهنم که اون سرش ناپیدا...
گاهی کلا ازت یادم میره...گاهی هم همش تو دلم برو بیا داری..کلی حرف دارم..باشه بعدا
خلاصه ی کلام گاهی ازت دلگیرم..ولی می دونم هنوز دوستت دارم..من و دوستانم و عزیزانم رو فراموش نکنی..مخلصیم..
دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 13:53

28

اول ماه شما قمریه یا شمسی؟ یا میلادی؟
میشه بگی کی بیاییم تا سرتون خلوت تر یاشه
دوکلوم حرف دارم .وقت درست و درمون میخوام
دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 13:23

27

دیشب خواب بدی دیدم راستی سلام
راستش من و تو با هم مشکلی نداریم رابطه مون هم خوبه ازت هم ممنونم من آدم خوشبختی هستم ولی از آینده می ترسم من آمادگی اتفاقات بد ندارم خدا
دوست ندارم زندگی خوبی که دارم بهم بریزه دوست ندارم اتفاقات بد داشته باشم . بذار تو همین مدار آرومی که واسه خودش میره زندگی کنم

دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 12:40

26

گاهی دلم واسه خودم تنگ میشه خدا جونم..من که همیشه میخوانمت و تو همیشه جواب میدهی...جوابهای عاشقانه


دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 08:17

25

خدایا میترسم
میترسم از اینکه همانطور که خیلی از دعاهایم برآورده نشد خیلی از توبه هایم را هم نپذیرفته باشی
و این واقعا ترس دارد برای منی که به روز جزا ایمان دارم و گناه کردم
و انسان است و جایز الخطا

دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 07:38

24

خدایا ...
ایندفعه کمکم کن که بشه ...۲۰ سال از زیرش در رفتم و الان که به دلم رسیدم اون داره در میره ...خواهش میکنم...التماست میکنم ایندفعه کمکم کن باورم کنه ...ایندفعه مطمینم به خودت قسم خیلی دوسش دارم ...۲۰ سال از با هم بودنمون و زجر کشید به خاطر من ...میخوام جبران کنم واسش ...میخوام دیگه تنها نبینمش ...میخوام باور کنه تنهاییی چیز خوبی نیست ...کمکم کن...ایندفعه غرورم واسم مهم نیست فقط بدست آوردن دل اون واسم مهمه...کمکم کن...



یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 18:27