وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

229

سپاس برای بودنت.
سپاس برای موندنت.
سپاس برای اینکه دستمو محکم محکم گرفتی و ول نمیکنی.
سپاس برای تمام چیزایی که دادی و پس گرفتی.
سپاس برای نورت که در دلم نمیذاری خاموش بشه.
سپاس برای تموم لحظاتی که من نبودم اما تو بودی.
سپاس برای مواقعی که کم آوردم اما تو امید دادی و دریچه ای برام باز کردی.
سپاس که خودتو بهم شناسوندی.
هر که تو را دارد چه ندارد!وهر که تو را ندارد چه دارد؟!
ای یکتــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااا
ای بزززززززززززززگ
میپرستمت  میپرستمت میپرستمت تا بی نهایت!!!!

                                سه شنبه 21 آذر ماه سال 1391  ساعت 17:01

                                    

228

من هم به خدا می گویم
خدا صبرت دهد


                                            سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت 12:47

227

سلام
هم به خدا و هم به بنده خدا که اینجا می نویسه

                                       

                                          سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت 10:07

226

خدایا ...احساس تنهایی میکنم ... احساس میکنم تنهام گذاشته ...احساسم میکنم شاید ..نمیدونم فقط شاید داره بهم دروغ میگه ...احساس میکنم  نیست ... نبودنشو حس میکنم ... خدایا یعنی میشه که بهم ثابت بشه دارم اشتباه می کنم ...
خدایا به خودت میسپرم خودمو ... مواظبم باش ...

                                                       یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 13:36

225

و خدایی که هیچگاه نیست و همیشه هست ..

                                                         شنبه 18 آذر 1391 ساعت 19:40

224

خدایا نمیگذرم ازش
.


.
خدایا نگذر ازش
.

.

نشونش بده که جای حق نشسته ای

نشونم بده که آروم بشم ...


                                        شنبه 18 آذر 1391 ساعت 16:43

223

پروردگار خوبم،

میدونم انقدر مهربونی و بخشنده ای که اگه بگم "ببخش م" نه نمیاری! یه باره دیگه م منو ببخش و بهم انقدر ایمان واقتدار بده که ذیگه خطایی که تورو ناراحت میکنه ازم سرنزنه ...


مهربان خدای کریمم،

به لطف ومهربونی و بخشندگیت امیدوارم،  

پس

تنهــــــــــــــــــ ــــــ ـــــــا تورامی پرستم
و
تنهــــــــــــــــــ  ـــــــ ــــــا از تو یاری می جویم...

                                        پنجشنبه 16 آذر 1391 ساعت 19:29