وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

168

السلام علیک یا حسین ابن علی
اول شهادت ششمین اختر تابناک را به پیشگاه آقا امام زمان
و دیگر ائمه ی مطهر تسلیت عرض میکنم
سلام کربلا سلام شش گوشه سلام طفل شش ماهه
سلام غم های زینب
سلام نوجوان امام حسین علی اکبر
سلام دستان مبارک ابولفضل
سلام سلام سلام
خیلی دلم تنگه نمیدونم ازکجا شروع کنم چه گونه برایت بنویسم راستش اولین باراست که
که میخواهم درد ودل کنم
پس اگر بلد نباشم  یا چیزی گفتم  ایراد بی ایراد کربلا
قول میدهی یانه؟؟؟؟؟
اول ازخدای مهربونم  به خاطر نعمت هایی که به من داده تشکر میکنم
به خاطر اینکه پدر خوب مادر خوب برادر گلم
و همین طور شوهر عزیزم که ازخانواده ی مومن و سید میباشد ممنونم
خدای مهربونم به من نعمت های خیلی خوبی اعطا کرده واقعا خیلی زیادن نمیشه گفت خدای مهربونم
ازته دل بهت میگم شکرت خدا شکر الله شکرالله شکرالله شکرالله شکر الله  شکر الله شکرالله شکر الله شکر الله شکر الله
خدای مهربونم تورا به ذات مقدس خودت تورابه بنده های واقعا
مخلصت
تورابه کربلا و دردهای زینب تورا به کربلا و امام حسینم تورا به شهید شش ماهه قسمت میدم فردا اعلام نتایج کنکوره
خدایا قسمت میدم مرا در تر بیت معلم قبول کن آبروما نبری ها همه میدوونن و سلامتی ام را از تو میخواهم
ممنون خدای خوبم  اگه قبول شدم دوباره میام اینجا و مینویسم   

                                                         سه شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 21:54

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد