وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

150

سلام  به خدا
خدایا خیلی وقته باهات حرف نزدم خودت میدونی چه قد دوستت دارم وبهت نیازمندم  میدونم گناه کردم اما گناهای من به بزرگی بخشش توهم نمیرسه میدونم گناه کردم میدونم واجباتت و وقتی انجام میدم که مشکلی دارم مث حالا خدای متعال تورا قسم میدهم به ذات مقدس خودت من امسال تربیت معلم قبول بشم خودت میدونی  که خونه نداریم وفقط با400تومن باید خونه بگبریم  جشن بگیریم اگه من تربیت معلم قبول بشم  میخوام یه  همه با حقوقم کمک کنم به خدا راست میگم  خودت میدونی چه قدر نذر کردم  پس تو ای خدای کریم  اگه منو قبول کنی به خدا قول میدم آدم خوبی بشم  تورا به این روز عزیز قسمت میدم   این حاجت منو بده   آمین
و حالا سلام به شما دوست عزیزم مرسی که این وبلاگ و ساختی خیلی خوب بود حالاکه  حاجتم وفهمیدی برام دعا کن قول میدم اگه قبول بشم بهت خبر بدم توراخدا سر نمازات برام دعاکن


                                                             

                                                        یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 17:05

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد