وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

۱۲۱

خداوندا
قرارم باش و یارم باش
جهان تاریکی محض است
می‌ترسم
کنارم باش

خداوندا....
به خواب دوستانم:آرامش
به بیداریشان:آسایش
به زندگیشان:عافیت
به عشقشان:ثبات
... به مهرشان:وفا
به عمرشان:عزت
به رزقشان:برکت
و به وجودشان صحت عطا بفرما.  

خدایا ! ببار باران را، برای من که گناه آلوده ام نه ولی برای او که بی گناه است ببار، برای ما که به شیطنت تیربه افتاب میزنیم نه ولی برای حرمت افتاب ببار،برای ما که سنگ میشویم به راه نه ولی برای چشمه هاوابشار ببار، برای ان که اهل تهمت است نه به حرمت زلال جویبار ببار  برای ما که مثل کوه کینه ایم نه ولی برای کودکان بیقرارببار،برای ما که پشت به قبله ایم نه ولی برای قبله ی هزار ببار،برای ما که غرق دردوتهمتیم نه ولی برای حرمت بهار ببار ،برای برگ و شاخسار ببار،برای او که مهربان است و بی گناه،شرمنده ام خدای من برای من،من گناه گار ببار...

خدایا
من عاشقتم...
شیدایم کن به گیسوان پر از مهرت..... 

 

                                           پنجشنبه 15 تیر 1391 ساعت 18:41

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد