وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

89

میدونی چقدر حالم بده؟
میدونی چقدر داغونم؟
اه!
آخه تو که میدونی چیه تو این دل صاب مرده ی من!
بابا مردم از بس گریه هامو پنهون کردم و شبا....
مردم از بس بالشم از رنگ خط چشمم سیاه شد!
من بد!
منو که با خودت یکی نکن!
تو مثلا خدایی!
تو خدایی و من دارم دنبال شونه میگردم که سرمو بذارم روش؟
تو خدایی و من دارمدنبال دستی میگردم که اشکامو پاک کنه؟
تو خدایی و من دارم دنبال کسی میگردم که آرومم کنه؟
پس اون بالا نشستی و چیو نیگا میکنی؟
مگه نگفتی از رگ گردن نزدیک تری؟
تو رگ گردنم پر از بغضه!
میترسم میون اون همه بغض،امون نفس کشیدن نداشته باشی!
هیییییییییییییییییییییییییی...


                                                     سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 22:30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد