وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

وبلاگ خدا

برای خدا کامنت بگذارید

35

سلام خدا
خیلی وقت ها تو تنهایی اومدم باهات حرف زدم خواسته هامو گفتم مشکلاتمو گفتم ازت خواستم جوابم بدی یه موقع جوابم دادی یه موقع هم جوابمو ندادی
شاید بگی تو فقط موقع سختی هات یاد من می افتی و موقع خوشی خدای خودتو فراموش می کنی
خدا ما کی از ته دل شاد بودیم؟چرا خنده هامون زود تموم میشه؟چرا وقتی میخندیم تو دلمون یه ناراحتی چه بزرگ چه کوچیک هست که نمیذاره خنده ما از ته دل باشه؟
می گن کار خدا حکمت داره وقتایی که به بن بست می رسم یه بار حکمت کارت بهم ثابت می شه یه بار هر چقدر فکر می کنم و صبر می کنم باز نمی فهمم حکمت کارت چی بوده مثل خودت که یه موقع جوابمون رو می دی یه موقع جوابمون رو نمی دی
خدا؟وقتی اومدم وبلاگت یه حس عجیبی بهم دست داد مثل لحظه هایی که با دل شکسته می یام طرفت.
وقتی می یام باهات حرف بزنم خیلی حرف هام تو دلم می مونه مثل الان
حرف های دلمون رو می دونی؟می دونی چی تو دلمون می گذره دیگه نه؟


دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 20:19

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد